Vinteren har kommet til Hjerdalen. Veien er stengt for bilkjøring.

Hjerdalsveien er åpen for personbiler inn til Hellemannlie. Veien er sloddet og kloret. Bomanlegget er satt i drift.

Info om tlf åpning av veibommen.

tlf-apning-av-bommenLast ned

Årsmøte protokoll Hjerdalen veglag 2024

Arsmote-protokoll-Hjerdalen-veglag-28.03.24Last ned

info om fjern åpning av bom anlegget med mobil.

info-fjern-apning-av-bomLast ned

Hjerdalsveien er nå åpen inntil Hellemannlie/Listaul for personbiler. Det er små lappet med grus på veien nå. Det vil bli kloret og høvlet når hele veien har tørket opp.

Hjerdalsveien er stengt for biltrafikk. Det kan se ut til at veien åpner for personbiler til Vigfit til Kr.Himmelfartsdag.